12 may. 2010

Rueda de Prensa - Roda de Premsa

Rueda de prensa en el Parlamento - 11/05/2010 - Roda de premsa al Parlament


Temas abordados:

1.- Una semana más Ciudadanos denuncia la hiperactividad de Montilla en torno a su monotema, la rebelión contra el Tribunal Constitucional que el presidente lifdera. C's vuelve a afirmar que es ridículo políticamente hablando que el poder Legislativo proponga declarar "incompetente" al Poder Legislativo. La clase política catalana nacionalista demuestra estar totalmente alejada de los problemas que preocupan a los ciudadanos catalanes consecuencia de la crisis económica.

2.- Ley de Veguerias , Ciudadanos reitera que presentará una enmienda a la totalidad y se abstendrá de participar en los debates en Comisión.

3.- Ciudadanos celebra que , aunque sea con dos años de retraso, el gobierno de Zapatero haya decidido tomar medidas de austeridad, pero duda de la capacidad del Tripartit para asumir las responsabilidades que le toquen, dado el derroche demostrado.

4.- Ciudadanos denuncia una vez más la imprevisión de la Consejería de Interior del Sr. Saura por la falta de medidas tomadas ante los eventos deportivos y que ha sido denunciado por los sindicatos policiales




Temes abordats:

1 .- Una setmana més Ciutadans denuncia la hiperactivitat de Montilla al voltant del seu monotema, la revolta contra el Tribunal Constitucional que el president lifdera. C's torna a afirmar que és ridícul políticament parlant que el poder legislatiu proposi declarar "incompetent" al Poder Legislatiu. La classe política catalana nacionalista demostra estar totalment allunyada dels problemes que preocupen els ciutadans catalans conseqüència de la crisi econòmica.

2 .- Llei de vegueries, Ciutadans reitera que presentarà una esmena a la totalitat i s'abstindrà de participar en els debats en Comissió.

3 .- Ciutadans celebra que, encara que sigui amb dos anys de retard, el govern de Zapatero hagi decidit prendre mesures d'austeritat, però dubta de la capacitat del Tripartit per assumir les responsabilitats que li toquin, a causa del malbaratament demostrat.

4 .- Ciutadans denúncia un cop més la imprevisió de la Conselleria d'Interior del Sr Saura per la falta de mesures preses davant els esdeveniments esportius i que ha estat denunciat pels sindicats policials